9.6 PBE Yama Notları

9.6 yama notları pbe

Merhaba dostlar, bu yazıda 9.6 yama notları hakkında bilgi vereceğim. Bu değişikliker 14 Mart 2019 PBE güncellemesidir. Bu sayede 9.6 yamasında gelecek olan değişiklikler, yeni kostümler gibi içerikleri önceden inceleyebilirsiniz. Bu yamada henüz tamamlayan Teemo güncellemesi yer alıyor. Bunun yanı sıra Urgot’un yetenekleri şöyle bir elden geçiriliyor. 1 Nisan kostümleri hakkında detaylı bilgilendirmeler sizlerle. Ayrıca URF 4 hafta uzatıldı 😎

9.6 PBE yama notları yeni güncellemeler geldikçe yenilenecektir. Şimdilik takipte kalın. Bu yazıyı değişiklikler geldikçe güncelliyor olacağız!

Yazı son güncelleme: 14 Mart 2019

9.6 Yama Notları PBE

GELECEK İÇERİKLER

Kostümler

1 Nisan Giriş Ekranı

Sihirdar simgeleri, totemler ve ifadeler

9.6 yaması sihirdar simgeleri

9.6 yaması sihirdar simgeleri

9.6 yaması totemler

9.6 yaması ifadeler


ŞAMPİYONLAR

Caitlyn

  • R – Son Koz
    • Yetenek taban hasarı: 250/475/700 ⇒ 300/525/750

Ezreal

  • Q – Gizemli Atış
    • Q yeteneğinde bulunan AP (yetenek gücü) oranı kaldırıldı.
  • W – Özüt Akışı
    • Yetenek AP oranı: %70/75/80/85/90 ⇒ %70/85/100/115/130
    • Artık küreyi patlatmak binalara %50’si kadar hasar verir.
  • R – İsabet Dalgası
    • Yetenek taban hasarı: 350/500/650 ⇒ 250/400/550

Gnar

  • W – Hiper/Göçert
    • Yetenek bekleme süresi: 15/13/11/9/7 saniye ⇒ Tüm seviyelerde 7 saniye

Jayce

  • Taban can: 576 ⇒ 560
  • Seviye başına can: 95 ⇒ 90
  • Can yenileme: 7.5 ⇒ 6
  • Seviye başına can yenileme: 0.8 ⇒ 0.6

Kayle

  • Seviye başına AD: 3 ⇒ 2.5
  • Seviye başına saldırı hızı: 2 ⇒ 1.5
  • W – Semavi Lütuf
    • Bonus hareket hızı AP oranı: 100 AP başına %10 ⇒ 100 AP başına %8

LeBlanc

  • Q – Şer Mührü
    • Yetenek gücü oranı: %40 ⇒ %30

Morgana

  • Can yenileme: 5.5 ⇒ 4.5
  • W – Zulüm Gölgesi
    • Yetenek gücü oranı: %16 ⇒ %14

Nautilus

  • Taban zırh: 35.46 ⇒ 39
  • Pasif – Afallatan Vuruş
    • Hedef başına bekleme süresi: 9/8/7/6 saniye ⇒ 6 saniye

Neeko

  • Seviye başına saldırı hızı: %3 ⇒ %1.5
  • Seviye başına AD: 3 ⇒ 2
  • W – Kandırıkçı
    • İlave büyü hasarı: 50/80/110/140/170 ⇒ 50/70/90/110/130

Rek’Sai

  • R – Hiçlik Hücumu
    • Yetenek bekleme süresi: 100/80/60 saniye ⇒ 100/90/80 saniye
    • Bonus AD oranı: %200 ⇒ %175

Shen

  • Q – Alacakaranlık Saldırısı
    • İlave hasar: 5/10/15/20/25/30 ⇒ 10/16/22/28/34/40

Sylas

  • W – Kral Katili
    • İyileştirme AP oranı: %45 ⇒ %40
    • Düşük canda iyileştirme: %200 ⇒ %175

Teemo

  • Taban mana yenilenmesi: 1.92 ⇒ 2.5
  • Seviye başına mana yenilenmesi: 0.09 ⇒ 0.15
  • Seviye başına mana: 20 ⇒ 25
  • Taban saldırı gücü: 54 ⇒ 51
  • Seviye başına saldırı hızı: 3.38 ⇒ 2
  • [Teemo pasifi ile E ile yeteneği yerleri değiştirildi. E yeteneği aktif hale getirildi.]
  • GÜNCELLENDİ Pasif – Zehirli Atış
    • Teemo’nun saldırıları rakipleri zehirler ve 4 saniye boyunca hasar verir.
  • Q – Kör Eden Dart
    • Yetenek taban hasarı: 80/115/150/185/220 ⇒ 70/105/140/175/210
    • Yetenek gücü oranı: 0.8 ⇒ 0.6
    • Yetenek mana bedeli: 70/75/80/85/90 mana ⇒ 80/85/90/95/100 mana
    • YENİ Artık Q atılan rakip pasif tarafından zehirlenecek.
  • W – Seri Adım
    • Artık yetenek kullanıldığında görünmezliği silmiyor.
  • GÜNCELLENDİ E – Kaçak Dövüş
    • 1 saniye gecikmeden sonra Teemo 3-5 saniyeliğine kamuflaja bürünür. Bu efekt Teemoyu %25/22.5/20/17.5/15 yavaşlatır ve bu sürede 3 saniyeliğine %20/30/40/50/60 saldırı hızı kazandırır. Eğer Teemo çalıda ise kamuflaj hala üzerinde kalır ve görünmez gezebilir. Teemo görünmez iken %25 daha uzağı görebilir.
  • R – Tehlikeli Tuzak
    • Yetenek taban hasarı: 200/325/450 ⇒ 150/250/350
    • Yetenek gücü oranı: 0.5 ⇒ 0.4
    • Mantar canı: Tüm seviyelerde 6 ⇒ 6/8/10
    • Mantar yük biriktirme: Tüm seviyelerde 3 yük ⇒ 3/4/5 yük
    • Mantarlar 1 saniye sonra görünmez olur.

Trundle

  • W – Donmuş Krallık
    • Bonus saldırı hızı: %20/40/60/80/100 ⇒ %30/47.5/65/82.5/100

Urgot

  • Taban mana: 300 ⇒ 340
  • Seviye başına mana yenileme: 0.6 ⇒ 0.8
  • Pasif – Dehşet Saçar
    • KALDIRILDI Artık son 5 saniye içinde vurulmuş hasarlara sonraki saldırılar azaltılmış hasar verir.
  • W – İmha
    • KALDIRILDI Kullanıldığında Urgot kalkan kazanır.
    • Yetenek mana bedeli: 65 mana ⇒ 40/30/20/10/0 mana
    • Yetenek bekleme süresi: 17/15/13/11/9 saniye ⇒ 12/9/6/3/0 saniye
    • Hasar düşüşü: %66 ⇒ %50
  • E – Horgörü
    • YENİ Kullanıldığında Urgot kalkan kazanır.
    • Hasar: 60/100/140/180/220 (+%.50 toplam AD) ⇒ [90/120/150/180/210 (+%100 bonus AD)
    • Yetenek bekleme süresi: 16/15/14/13/12 saniye ⇒ Tüm seviyelerde 14 saniye
    • Yetenek mana bedeli: Tüm seviyelerde 50 mana ⇒ 50/60/70/80/90 mana
  • R – Ölümden Beter
    • Menzil: 1600 ⇒ 2500
    • Animasyon süresi: 0.4 saniye ⇒ 0.5 saniye
    • Hasar: 50/175/300 (+%50 toplam AD) ⇒ 125/250/375 (+%50 bonus AD)

Xayah

  • W – Amansız Hiddet
    • Saldırı hızı artışı: %30/35/40/45/50 ⇒ %40/47.5/55/62.5/70

Zoe

  • E – Hınzır Uyku Baloncuğu
    • Yetenek bekleme süresi: 16/15/14/13/12 saniye ⇒ 20/18.5/17/15.5/14 saniye
    • Yavaşlatma gücü: %10/20/30/40/50 ⇒ %10/15/20/25/30

EŞYALAR VE RÜNLER

Dövüşçü Eldiveni

  • Kritik şansında bulunan ÖZEL Pasif kaldırılarak normale dönüştürüldü.

Hayalet Poro

  • YENİ Artık koyduğunuz totemlerin süresi bittiğine hayelet poro ortaya çıkar.
  • Görüş sağlama süresi: 300 saniye ⇒ 60 saniye
  • KALDIRILDI Rakip bölgelerde iken ilave güç kazandırır.

Minyon Uçuran

  • 6 adet yerine 3 adet yük bulunur.
  • Hasar arttırma: %4 ⇒ %6
  • Aynı minyon çeşidine hasar artışı: %1 ⇒ %3
  • Başlangıç bekleme süresi: 240 saniye ⇒ 180 saniye

Şifa Taşkını

  • Kalkan oranı: (%40 – %100) ⇒ (%20 – %100)

EKSTRA İÇERİK

  • [HENÜZ YOK!]

9.6 yama notları pbe yazısı güncellenmeye devam edecektir.

admin hakkında 48 makale
Merhaba arkadaşlar. Ben LoL Yama Yöneticisi. Sizlere League of Legends yama notları ve güncel haberleri paylaşıyorum. Yorumlar kısmından tüm yazılarımıza soru sorabilir veya görüş belirtebilirsiniz.

10 yorum

  1. karthus çok güçlü mesela midde karthus oynarken sadece beni öldürmek için ulti atsa bile gidip diğer laneleri karıştırıyor ve tüm oyuna katkısı bulunuyor ya ultisinin hasarını çok fazla azaltmanız lazım ya da ultisine rework gelip değişmesi lazım

  2. Urgot bufflanmış anladığım kadarıyla dayanamadı riot öz oğlunu yine güçlendirdi. İreliaya nerf üzerine nerf attılar akaliyi sakat bıraktılar ama bu urgotu 2 zayıflatıp 3 güçlendiriyorlar aynı şekilde zed ve yasouda öyle artık riotun öz evlatlarını bırakıp sakat bıraktığı bazı şampiyonlara gücünün bir kısmını geri vermesi gerekiyor bence

      • Haklı olabilirsin doğru irelia hala çok güçlü bir şampiyon zaten ama asıl önemli olan bu irelianın gücünden ziyade urgotun aldığı buff. Urgot zaten çok güçlüydü birde üstüne buff veriyorlar zedde aynı şekilde demeye çalışmıştım.Çok değil bu şampiyon 9.4te nerflendi biraz bile beklemeden hemen buff geliyor isyan ettiğim şey tam olarak buydu aslında

        • dostum ne yazıkki yanlış düşünüyosun çünkü 2 kez nerf yeyip metada bile yer bulamayan heronun tabiki biraz guclenmesi lazim urgotun karsisinda oynayamayan hero cok guclu diyo hemen

          • Bence haklı olabilirsin ama sadece karşısında oynayamayan bunu söylemiyor urgotun metada olmaması onun şuanki halininde güçlü olduğu gerçeğini değiştirmiyor.Aksi durumda urgot hala profesyonel espor liglerinde sürekli kullanılan bir şampiyon olmazdı.Türkiye liginden tut Amerika,Kore yani aklına gelebilecek tüm şampiyona liglerinde sion ile beraber en çok kullanılan solo şampiyonlarından kaldıki 2 kere nerf yedi.İrelia ve Akali nerflenince kullanılmamaya başlandı. Urgotun buff alması gerekiyorsa bile bu kadar buff alması sence adaletli mi?Güçlendirme ile OP haline getirmek aynı şey değil malesefki. Meta konusu ise birçok şampiyon nerf yer buff alır aldıkları buff ya da nerfe göre metaya girerler ya da metadan düşerler.Bu yüzden metadan düştüğü için buff alması zorunluluk değil riot her metadan düşeni bufflasa meta hiç değişmezki sürekli 3-4 farklı şampiyon görürsün khazix mesela uzun zamandır metanın en güçlüsü şimdi riot khaya nerf atsa metaya giremese 1-2 yama sonunda buff kazanma hakkına sahip mi oluyor.Bence biraz daha düşün umarım güzel bir cevapla gelirsin

  3. Kassadin 3 saniyede bi flaş atıyor bedava (R) manası çok olunca 15 saniye bekleyip atmaya devam ediyor ne yakalayabiliyoruz ne kaçabiliyoruz her şeyimizi atıyoruz kaçmak için r atıp yakalıyor adil mi sizce?

Bir Cevap Yazın